Je doelgroep is duidelijk, maar hoe vertaal je dat naar een uitstraling en content die bij jou past? Je weet waar de behoeftes liggen en hoe je je doelgroep kan bereiken, alleen zijn er nog een tal aan andere bedrijven die dit ook weten. Pak je concurrentie er eens bij, want het is tijd voor deel 2! Als
Word je ook een beetje tureluurs van de standaard LinkedIn posts waarin iedereen zichzelf de hemel in prijst? Dat Instagram account vol met foto’s van iemand zijn kind? Of die ene persoon die zijn hele levensverhaal op Facebook zet? Tijd voor verandering. En die ga jij teweegbrengen! Rule number one. Een zakelijk Instagram account hoeft niet onpersoonlijk te zijn. Wat?!
Ze zeggen wel eens: de eerste indruk is het belangrijkst. Well, it is! De eerste indruk kan je nooit meer terugdraaien en soms is er nou eenmaal geen tweede kans dat je die indruk kan bijschaven. Dus zorg dat de eerste indruk je doel volledig uitstraalt! Hoe? Ik leg het je uit. Voordat je kunt beginnen aan de uitstraling van
Je kent het wel, die rondjes bovenin je tijdlijn op Instagram. De één post een foto van zijn favoriete lunch, de ander zijn favoriete song. Het is inmiddels het meest bekeken middel op Instagram, maar wist je dat je er veel meer uit kan halen dan alleen de views op je lunch? 1. Maak een story Het heet niet